Lägenhet!

Det har hänt mycket sen sista uppdateringen. 

Har varit hemma och hälsat på, lika underbart som alltid. Och ännu bättre kändes det att nästa gång jag kommer hem så stannar jag för gott! Underbart. Sen har jag & B gått och blivit med lägenhet!!!! Hlet fantastiskt känns det. Så nu vill jag bara köpa massa inredningsprylar :D Så vår adress från och med 1sep. är Västra norrlandsgatan 12. Och att vi blir granne med världens bästa N gör saken inte sämre direkt :) Så jäkla taggad!! 


Nu är det 12 dagar kvar tills jag flyttar hem.Räknar verkligen ner dagarna nu. Justja, måste boka flyg hem. Inte glömma! 

Är ledig idag och imorrn. Har hunnit med en löptur, tvättat 6 maskiner, småplockat lite osv. "Lillkusinen" är här och hälsar på med hennes vän :) Mysigt med sällskap. Men nu ska jag fortsätta leta lite inredningsinspiration! Tills vidare bjuder jag på en vacker bild på Honey..
KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0