tis 23aug.

Fasen, det är ju snart september!! Då är hösten verkligen här, på riktigt.
Men höstjackan åkte fram idag, regn, grått och trist är vad vädret är i Umeå idag.

For hem till mamma igår iallafall och gick igenom lite grejer jag har här.
Hittade massor med mysiga höstkläder som jag längtar att sätta på mig.
Längtar liiite till hösten, då det börjar bli mörkare ute och man kan tända ljus,
gå omkring i mysiga koftor och vara allmänt mysig.
Längtar ännu mer till 1 september då flyttlasset går till norrlandsgatan.
Hittat massor med fina grejer jag vill haaaaa!!!
Vi köpte iallafall det tråkigaste av allt i söndags, en dammsugare!
En fin och SKÖN soffa har vi också hittat.
Men måste fara dit och mäta så den inte blir för stor..

Nä, hörrni. Vi hörs sen. Kram på er ♥

tänkte, nånting måste ju liva upp dethär trista vädret,
och vad är bättre med ett vackert leende? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0