trötter.

Fy vad trött man blir av att vara ledig. Och tråkigt är det också för den delen, alla andra jobbar ju? typ. Men imorgon ska jag inskolas på nytt jobb, åh så kul :) Nu är min semester över för denna gång, eller man kan fasen inte kalla det för semester. Inte när ingen annan har det. Det hade jag ju faktiskt i våras. Så det blir roligt med jobb och nya arbetsuppgifter!! Längtar:) Men tidig morgon blir det, börjar 7. Det var länge sen kan jag säga! 

Sen längtar jag efter att plugga, tro't eller ej. Men jag hoppas hoppas hoppas att jag kommer in på det jag vill. Sökte väldigt sent så just nu är jag reserv, men håller alla mina tummar och tår. Annars ska jag bara läsa juridik. Det blir nog också bra, men vill komma in på programmet!!! 

Nä, nu ska jag förbereda mig för sängen. Vill ju vara någorlunda pigg inför imorgon.
Sovgott mina kära ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0