Umeå.

Då har jag landat i Umeå. Hur känns det då? Jo, blandade känslor tror jag. Jag vet inte. Det känns helt underbart att kunna träffa alla nära och kära närsomhelst iprincip, det är det absolut bästa av allt♥. Men jag tror nog att jag är en storstadstjej egentligen. Men jag vet inte. Det är svårt att säga. Jag vet nog mer om några veckor när vi flyttat in i lägenheten och fått ett riktigt hem. Nu lever jag i resväskor, vilket inte är en höjdare. Men 2 veckor kvar :)

Igår tog jag en låååång fika med Gabi & Ellen. Helt underbart att se dessa fantastiska människor igen, vi delar många minnen långt bak i tiden. Nu har vi inte setts på över 2 år och det var så kul att få höra vad som hänt. Mycket har hänt under 2 år, men samtidigt ingenting. Om ni förstår.

Efter fikan mötta jag upp bästa N för en liten stadsrunda samt massa babbel, fina du!

Nu ska jag hem till mamma och gå igenom lite grejer där. Känner att det behövs rensas. Vad som ska med till lägenheten, kastas osv. Ikväll ska jag träffa Lillan också, underbart.

Mycket som snurrar i min skalle nu. Vet inte riktigt vart allt ska ta vägen. Framtiden är oklar och jag väntar med spänning på vad den har att erbjuda.


Okej, bjuder på denna bild. Detta var när vi var på språkresa i Malta 2007.


Minnen, haha....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0