Finaste

Idag är det jul och jag känner mig faktiskt som ett litet barn igen. Vrider och vänder mig nu på morgonen. Hade ställt klocka, men jag vet ju att jag ALLTID vaknar tidigt! Kliver upp 7.19. Sen ser jag en fin lapp på min dator. Det gjorde min morgon. Och en liten fikabricka i kylen. Finaste du. Jag får nog ta och sova några timmar längre om jag ska kunna få bli väckt med frukost på sängen. Men jag aka krypa ner och väcka B sen, när jag varit ute på en mysig julpromenad. Vi hörs sen, nu ska jag dricka mitt kaffe. Kram till er och GOD JUL.


Kommentarer
Postat av: Jan Bergström

HEJ PÅ DIG:

OCH ETT FYRFALDIGT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN.

SAMT EN DOD JUL.

HÄLSA OCKSÅ TILL DIN BJÖRN.



Mormopr och morfar.

2011-12-24 @ 11:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0