"ifall man är gammal kan man väl virka dukar eller göra sylt eller nåt"

Åh sitter och ser på svenskahjältargalan och tårarna bara rinner!!! Herregud så fint.

Annars har det varit jobb, lite träning, städning härhemma och tacosmys.
Lugnt och skönt och en tidig morgon väntar imorgon då jobb vankas.
Men morgonmänniska som jag är så gör det inte så mycket!
Rätt mysigt att brumma runt på tomma gator på morgonen tycker jag:)

Imorgon, förutom jobb så ska jag och B se sherlock holmes!
Och snart är det jul. Knäppt ju. Håller alla tummar för snöööö snart.
Har skickat efter några fina och värdefulla julklappar också.
Hoppas bara dom hinner komma fram:) Nä, nu ska jag se klart sen sussa.

KRAM på er ♥




julmys i lägenheten i norge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0