mys

Hejhopp!

Dagen startade med en prommis med Elin. Hon har ju varit i Thailand så det var roligt att ta igen lite tid! Sen var det bara att hoppa i jobbkläderna, slänga i mig frukost och iväg på jobbet. Dagen flög iväg och helt plötsligt var klockan 16 och jag tog mitt pick och pack och gick till gymmet. Svettades som en gris men oj så skönt det var efteråt :) Blev lite piggare också, vilket verkligen behövdes! Varit som en zombie idag!!

Nu ska vi strax se film. Myser i ny pyjamas och tofflor :)
Hoppas ni haft en bra dag, såhär mitt i veckan ♥

Kommentarer
Postat av: Jan Bergström

Härifrån Barnäs så vill vi önska dig och Björn.

ETT GOTT NYTT ÅR.

från också morbror Rolf

2011-12-31 @ 12:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0