HJÄRTA.

I veckan har jag smygit mina egna små planer.
Har inte kunnat skriva om det för jag vet att Han med stort H kikar in här då och då.

På allahjärtansdag jobbade jag sent, så vi tänkte att vi kanske skulle ut och käka på lördag (igår alltså). Jag älskar att överraska, nästan lika  mycket som att bli överraskad. Så jag klickade runt lite på internet. Sökte på hotell i Oslo, kom in på Ricas hemsida. Klickade i 19/2-20/2, deluxerum, sen ankomst och boka. 

-Får jag bestämma vars vi ska äta?  det ska bli en överraskning.
- Okejdå

På lördagmorgon skriver jag ett kort, där det står att Han ska befinna sig utanför Zara 19.35, uppklädd. När vi blir utsläppta efter jobbet så kommer han mot mig, ger min en kyss. Frågar vars vi ska. Vi går hand i hand.
- Här ska vi in.
Han ser frågande på mig.
- Ska vi äta här?, frågar han mig.
Vi går in. Rum 621.
Vi beställer roomservice, gratinerade nachos, pizza, efterrätt. Tar en låååång dusch, kramas och bara njuter av lite lyx. Somnar med tanken att jag aldrig vill bort från den famnen. Lycklig. Pirr i magen. Kärlek. Hoppfull.  Går inte utanför rummet före hotellfrukosten. Världens godaste dessutom. Går tillbaka till rummet. Skrattar och pussas lite till innan det är dags för utcheckning. Hand i hand går vi till bussen och åker hem till lägenheten. Lyckliga.


Du får mig att gråta av ilska ibland,
men du är den personen jag vill vakna upp med varje dag för resten av mitt liv. oavsett vad.
Du gör mig sådär töntigt lycklig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0