LOVE.

Igår var det alla♥dag som nog ingen missade?
Känns som att det "firas" mer i sverige,
har inte sett jättemycket av det här faktiskt.

Jag hade stängning så det blev inte mycket av firande för mig,
men fick mig ett gulligt litet ihopplockat paket av min prins.
Vi får fira det mer i helgen helt enkelt :) 

Annars då? Ja, inte mycket. JO! Har inte berättat om helgen,
den var helt galet bra! Vi har partat, gjort stan,
spelat kort, spel, skrattat, tagit kort, haft filmkväll och massa annat.
Helt underbart att ha fina vänner på besök!! Bilder kommer!


Annars händer det inte mycket, ska iväg och träna imorgon innan jobbet hade jag täkt, som igår och idag. Älskar att träna innan jobbet, så otroligt härligt! Har verkligen kommit in i ett "träningsil" nu. Det är kul! Börjar likna mer mig själv, hehe! Jaja, nu ska jag lägga mig på spikmattan och somna i en varm famn. PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0