NY VECKA.

Hej alla fina.

Ny vecka nudå. När klockan ringde imorse var jag så jäkla trött. Hade så stor lust att bara ställa om klockan och skita i träningen. Men icket. Tog mig upp ur den varma sängen, träningskläder på, kaffe i magen så var det bara att promenera mot gymmet. När jag väl stod där kändes det skönt. ännu skönare efter 80 minuters löpning och lite mage/rygg. Underbart kändes det när jag gick därifrån :)

Har precis fått i mig lite mat i magen och ska bege mig mot jobbet. Mycket att göra idag då vi gör om halva butiken. Men längtar tills det är klart:) Hoppas på att jag får ett besked som jag väntat på i några veckor snart också... 

Men ni får ha en fin dag :) Kram♥
Jag vill ha vår och njuta av årets första mjukglass!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0