RAIN.

Imorse (läs 06:00) när jag gick till gymmet för ett spinningpass möttes jag av regndroppar och ishalka, precis som när jag gick hem från jobbet igår. Just i stunden när man halkar omkring och är nära att slå huvet i backan så hatar man det. Men hellre regn än snö just nu. Jag vill ha våååår! Vi har inte mycket snö här i Oslo, inte om man jämför med förra året. Och det är sköööönt :) För då blir det bara slask mitt i stan, och det gillar vi inte! Men nu, nu börjar solen komma fram och ge riktiga vårkänslor. Underbart.

Nu har jag precis duschat och sitter med lite frukost, hallon, fil och en kopp kaffe!
Har endel att fixa och trixa med innan jag drar mig till jobbet.

Och vet ni? Nästa vecka kommer Philippa hit :D
Maja kommer också och det kommer bli såååå kul!!!
Är ledig på lördan så har helgen fri, så då ska det umgås!
Philippa var här exakt samma helg för ett år sen:)


vårat lilla konstverk ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad hurtig du är...spinningpass såå tidigt på morgonen!Saknar dig!Kram

2011-02-03 @ 11:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0