TRÖTT

Fy bubblan vad trött jag varit denna vecka.
Idag när klockan ringde 05.45 tog jag mig knappt upp ur sängen.
Känt mig slö i kroppen hela dagen. Så jag struntade faktiskt i träningen idag.
Har trotsallt kört väldigt hårt nu så tyckte jag förtjänade att skita i den idag:)
Istället gick jag och B och handlade till tacos, mums!! Vi åt det igår också, haha..

Har precis kikat runt lite och ska se nåt/några avsnitt av grey's.
Sen blir det någon bra komedi skulle jag tro!

Imorgon är jag ledig, men ska in och jobba 2 timmar ändå.
Dom behövde mig på den andra zarabutiken i stan så det blir nog bra:)
Innan det ska jag nog kila iväg till gymmet, härlig fredag med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0