11 juli 2011

Imorse hade jag inte ställt någon väckarklocka (ledig idag) och fick en chock när jag såg att klockan var halv10. Otroligt skönt var det att sova ut för en gångs skull!! Låg och drog mig ett litet tag innan jag gick upp och åt frukost. For sedan ut på en springtur och jag dog, nästan. Fyfan vad jobbigt det var!! Måste komma igång med träning nu! Men det är så fruktansvärt jobbigt att springa med huvudvärk.. Sen att man jobbar iprincip hela dagarna gör det inte lättare! Men man får göra det bästa av situationen helt enkelt :) 

Nu väntar jag på att tvätten ska bli klar. Sen ska jag göra ansiktsmask och hårinpackning hade jag tänkt.

Såg förresten water for elephants igår, ett tips! Se den. 
Nä, nu måste jag springa ner i tvättstugan.
Måste rensa och städa ur skåpen också. Flyttar ut snart!

Helst av allt skulle jag bara vilja ligga på stranden i Jamaica och njuta av en god drink och solen!!
Så OTROLIGT avis på N&M som är i värmen just nu. (Självklart glad för deras skulle men jag vill ocksåååå!!) Men ett besök hos M ska planeras in i höst! Om jag längtar??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0