20 juli 2011

Hello raringar!

Varit ledig idag men haft fullt upp. Steg upp tidigt och for på en timmes springrunda följt av lite styrka. Insåg att det var alldeles för fint väder för att tvätta mitt på dagen så ändrade tvättiden och gick och la mig i parken istället. Men snabbt blev det disigt och tråkigt. Så tog mitt pick och pack och åkte in till stan en snabbis och gjorde ett ärende. Sen dess har jag städat, tvättat och gjort matlådor. Flyttar ut ur lägenheten i slutet på nästa vecka. Då bor jag hos pappa i två veckor innan jag flyttar hem!!

Den senaste veckan har jag haft finbesök av min bästa. Han överraskade mig förra måndan och tills i måndags har vi bara rått om varandra. Vi har haft harry pottermaraton för att kunna se sista filmen på bio. Jag som ALLTID sagt att jag inte tyckt om Harry P fick vika mig. Och sista filmen svek verkligen inte!!! Sjukt bra. 

Men nu måste jag sova, ska upp tidigt och jobba imorgon.
Vi hörs när vi hörs :) KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0