apartment.

Ja, igår skrev jag kontrakt på en liten lägenhet. Den är inte stor. Men rätt mysig. Bara över sommaren. Men vad gör det? Det är ju en lägenhet iallafall!! Jag är lycklig :) Får flytta in idag, så jag och tjejerna kommer på där i helgen!!!! Iiiihh, längtar! 

Nu ska jag strax åka iväg till jobbet.
Har en miljon saker att göra idag på lunchen också...
Hej o hå. Men efter jobbet ska jag få nyckeln, sen tar jag mitt pick och pack från pappas lägenhet och sticker till den nya :) Och imorgon kommer bästa N och på fredag bästa M! Det rullar på nu:)

Kommentarer
Postat av: FASTRA

bilder bilder massa bilder, vill ju se hur du bor :-)

2011-06-02 @ 19:10:22
Postat av: jennifer

det kommer det kommer kära du :D

2011-06-02 @ 19:24:15
URL: http://jenniferkarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0