Första natten.



Då var första natten i lägenheten avklarad.
Har endel smågrejer jag måste köpa. Galgar, ljus, blommor etc.
Men än så länge känns det jättebra :) 

Sen att Natalie anländer ikväll och Matilda imorgon gör det inte sämre heller!!!
Är så sjukt taggad på lördag och summerburst. Kommer bli galet.
Kommer bli en underbar helg vilket som. Jag har ju mina bästa tjejer här :)
Men nu måste jag göra mig iordning för jobb. Jag är så trött.
Sov halvdåligt inatt, somnade sent och vaknade tidigt.
Men det är väl så innan det blir "hemma" :)
Nu ska jag hälla i mig lite kaffe sen börja bege mig mot tunnelbanan.
Vi har verkligen SOMMAR här i Stockholm nu.
Hela veckan har varit 20-25 grader. Fantastiskt :) puss!!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fin du är :)



/HEMLIS

2011-06-03 @ 00:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0