midsommarhelg i umeå.

Åh, jag hade en så bra helg så ni fattar inte. Okej, den började inte så bra. Bussresan var ett helvette. Jag kunde inte fälla ner sätet (som jag skrev tidigare) vilket ledde till en sjuk huvudvärk. Men väl framme och jag fick pussa på min man så var jag glad igen. Det var värt besväret, tusen gånger om!! Sen sov vi några timmar innan vi begav oss in mot stan. Där fick jag krama om bästa N, käka god midsommarmat, spelade ölspel, gjorde midsommarkransar och hade det allmänt gött innan vi begav oss till en fest på grubbe. Efter några timmar där promenerade jag och B hem, även ett maxmål fick slinka med. 

På lördagen klev vi upp vid 12. Åt lite jordgubbsfrukost hos Bs pappa innan vi gick och hämtade bilen för att sedan åka till hotell aveny och checka in i minisviten där. Älskar den!!! Gick och handlade gottis, myste innan vi gick och käkade på invito. Helt okej, ingen wowmiddag men den dög. Sen promenerade vi till hemmakväll och hyrde film för att senare inta jacuzzin med bubbel och vindruvor och en bra film. Perfekt lördag om jag får säga det själv♥

finaste människan på jorden är vad du är:) tok!



jag älskar dig!

söndan for vi hem till mamma och åt tacomiddag. Mys att umgås lite med familjen! Sen for vi till gräsmyr  och jag gruvade mig för att lämna. Lika jobbigt varje gång.. Jobbigt var det även att kliva upp halv6 imorse. Hejohå. Men det har varit mycket på jobbet så tiden gick snabbt! 

Ledig imorgon och det ska vara soool, vilket innebär att jag kommer ligga i gräset och pressa! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0