tisdag off.

Idag har jag varit ledig. Gick till en liten park och solade i 2 timmar innan jag vart alldeles för rastlös. Och kissnödig för den delen. Så tog mitt pick och pack och for hem till lägenheten. Slängde i mig lite turkisk yoghurt och en kaffe för att lite senare fara ut på en jogging/powerwalktur. Riktigt skönt förutom dendär jäkla huvudvärken. Fy vad otrevligt det är. 

Annars har jag precis sett första avsnittet av pretty little liars. Bra tidsfördriv när alla andra serier har uppehåll. Och nu har jag ingen som klagar över tjejserier, fast det saknar jag förstås litegrann måste jag erkänna.. 


Nu ska jag borsta mina små tänder och se ett till avsnitt för att sen sussa. Godnatt på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0