Mina tjejer

Jag hade en helt fantastisk helg med mina tjejer. Trots en sjuk N, saknad efter min kärlek så har helgen blivit så otroligt bra. Vi har skrattat så träningsvärken i magen kommit fram, dansat loss på summberburst, ätit god mat på mysiga uteserveringar, trängts (?) i min lilla bäddsoffa, firat Ns födelsedag etc etc. Helt underbart helt enkelt. Men jag låter bilderna tala för sig själv. Ni är bäst mina vänner, vad skulle jag gjort utan er? ♥
mysig lunch på uteservering


fina födelsedagsbarnet















Nu blev det mycket bilder. Så det kommer fler längre fram. Bl.a på den underbara dagen i skärgården :) Nu ska jag äta lite frukost/lunch sen sticka iväg på jobbet. Ha en fin dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0