1 månad.

Idag är det exakt en månad tills vi flyger. 07:10 går planet, först till Paris, sen vidare till Miami. Ni förstår nog inte hur mycket jag längtar, det pirrar i hela kroppen. Nu har vi även bokat hyrbil under tiden i Miami. Ett stopp vi ska göra är dolphin mall. Tänk, det finns över 40 skobutiker, med enbart skor. Fattar ni vilket paradis för en skoälskare som mig?? 

Idag har jag tränat, sett lite skidor och gått på promenad i det underbara vädret. Jag invigde min skinnjacka, helt underbart :) Nu ska jag se lite Greys. Hoppas ni haft en skön helg ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du o skor...paradiset för dig kan jag tänka mig!!!!40 skobutiker.....stackars Björn!Kram

2011-03-07 @ 18:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0