30/3

Godmorgon!

Här lyser solen, precis som igår och dan innan det. Men varmt? Nej huvvaligen. Svinkallt ju.
Igår träffade jag Philippa, vi var först och hämtade hennes lillasyster,
gick på prommis med en hundfarm och en skolklass, typ. Haha.
Åt middag hos hennes päron och sen for vi in till stan, färgade hennes hår och spelade kort:)
Jag kan säga så mycket som att jag inte har frisörgenen i mig...
Tror inte att jag ska gå i mammas fotspår om jag ska vara ärlig.

Nu sitter jag i Gräsmyr och försöker få liv i min man. Går sådär.
Idag blir det rätt mycket tråkigheter. Ska tvätta och sortera alla mina kläder och skor..
Men ikväll blir det fika med Matilda tror jag :) Mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0