CHANEL 2.55


Ända sen jag och Björn bestämde oss för att åka till NYC så har jag drömt om en äkta chanelväska. Om jag hade 20.000 kr att bara punga ut sådär skulle jag utan att blinka gå in i första bästa chanelbutik och köpa en sprillans ny.

Igår gick jag in på tradera och sökte lite. Sökte på "chanel", bara för att se liksom. Och vad tror ni kommer upp. Jo, denna underbara. Mitt hjärta började slå snabbare, blev alldelens nervös. Det fanns 2 stycken dessutom. Ena kunde man köpa till ett fast pris och den andra slutade budgivningen idag. Hela dagen har jag varit nervös över auktionen, kollat den var och varannan minut. Kollade upp båda säljarna så de hade bra omdömen, så jag inte skulle bli lurad. När budgivningen gick över det jag hade bestämt mig att lägga ut så valde jag, snabbt som attan att trycka på "köp nu" på den andra. (Väskan ni ser ovan). Jag får med äktebevis, serialnumber, dustbag och allt dedär. Nu hoppas jag bara att jag inte blir lurad, men jag väljer att lite på säljaren!! Iiiihhh!! 

Alltså, jag tror inte ni fattar hur glad jag är just nu. Världens lyckligaste känns det som! Väntar bara på att pengarna ska komma in på hennes konto så hon kan skicka den. Nu längtar jag hem ÄNNU mer!



Kommentarer
Postat av: elin

haha, jag trodde det var nåt mer "revolutionerande" :P men vad kul iaf!

2011-03-21 @ 08:35:17
Postat av: Natalie

ÅHH SÅ JÄVLA FIN :-D Bra Kap jen!!! Du vet att jag stödjer det. Haha puss/din N

2011-03-22 @ 10:22:31
URL: http://natalieg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0