homesweethome.

Åh, underbara älskade sverige säger jag bara.

Igår började vi vår LÅNGA resa hem.

9.30 startade bilen. Stannade på första bästa mack. Tankade och köpte de sista sjokoladebollerna. Åkte vidare. Stannade i Karlstad. Käkade med Björns vänner. Åkte vidare. Stannade i Västerås, köpte godis. Kisspaus. Åkte vidare. Stannade i Sundsvall. Åt på Max. Åkte vidare. Äntligen framme. Underbart. 

Sov verkligen som en prinsessa inatt. Vaknade klockan 10 imorse. Underbart! Dock nåt som var mindre underbart var att jag vaknade med huvudvärk. Den värsta huvudvärken jag haft på väldigt länge. 

Nu är jag iallafall hemma i Täfteå. Har tagit med mig några av alla sopsäckar med kläder. Men dom får vänta ett tag. Ska iväg och träffa Matilda nu :) Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0