JÄKLA FOT.

Dumma jäkla fot. Den har gått i strejk.
Har haft lite, med betoning på lite, ont i foten de senaste dagarna.
Det har mest känts när jag ska börja gå efter jag suttit ner,
men annars inget märkvärdigt. Så jag har kunnat träna somvanligt.
Igår kunde jag inte springa, utan bara köra på crosstrainern, som jag ogillar starkt!

Vaknade tidigt imorse och kände bara då att jag hade ont.
Insåg att jag inte kunde fara och träna, men bestämde mig för en långpromenad.
Efter 2 timmar kämpande, så var jag tvungen att ta bussen sista biten.
Jag vill inte ha ont, jag vill träna!! Har ju kommit in i en träningsperiod nu som jag älskar.
Speciellt när man ser att träningen ger nånting!
Jag måste träna för att kunna vara nyttig också, jag är en antingen eller människa.
Antingen så ger jag allt eller inget, punkt slut. 

Nog med det tråkiga. Var iallafall en härlig promenad, trots det onda:)
Hoppas det går över snart för jag vill svettas på löpbandet!
Börjar halv2 idag, vi har inventering. Men ska springa och köpa ett par skor,
av presentkortet jag fick av Björn i julklapp :) Egentligen inte alls mig,
men på något sätt är dom fina. Ni får se sen :) Billiga var dom också. 

Hoppas ni får en fin dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0