NEW.

Helt fantastiska på är dom. 550 NOK, som hittat!
Fick ju presentkort av B på Bianco i julklapp,
men dom har faktiskt inte haft jättemycket fina skor på ett tag.
Men nu har jag stirrat på dessa i skyltfönstret alltför länge,
så gick in och provade dom, och dom var helt underbara.
Men dom får stå och se fina ut ett tag så dom inte blir förstörda i slasket:)

Blev ingen träning idag, fortfarande lika ont i foten....
Så det blev lite sovmorgon istället, rätt skönt ibland.
Fast hade hellre velat träna, om jag ska vara ärlig.
Men nu måste jag faktiskt vila, för vill inte halta runt i USA.. 

Ska promenera in till stan och jobbet nu hade jag tänkt,
har inte köpt nåt busskort så går fram och tillbaka till jobbet varje dag.
Så får lite motion iallafall:) Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0