ons.

6.40 ringde klockan. Klev upp, drack en kopp kaffe ich gick till gymmet.
Kände att jag hade massa energi i kroppen redan där. Och det hade jag.
2 timmar senare, efter 1,5 h löpning och 30 min styrka gick jag därifrån,
lite ömmare i benen, men med ännu mer energi.
Blir så motiverad när man klarar mer än man tror :)
Innan den 31 mars ska jag ha sprungit 2 mil på mindre än 1h 40 min.
Det är mitt mål, och det ska jag bannimig klara :)

Annarsdå. Har precis gjort iordning lunch till idag och ska strax hoppa in i duschen.
Börjar jobba halv1 idag. Kommer vara full rulle. Efter imorgon kanske man kan slappna av lite:)
Nä, nu måste jag kila. Vi hörs lite senare :) Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0