onsdag 23/3

godmorning :)

Solen skiner och det är fantastiskt väder ute! Är inte alls motiverad på träningen idag så jag tänkte faktiskt, hör och häpna, skita i den. Går nog på en långpromenad istället. Kanske gör lite övningar hemma. Sen får vi se om jag blir rastlös ikväll så kanske. Men det tar vi då. Just nu är jag inte sugen så jag låter bli!

Och idag klev jag faktiskt upp efter B, det minns jag helt ärligt inte senast jag gjorde (han åker halv8). Så skönt att FÅ en hejdåpuss för en gångs skull ;)

Nä, nu ska jag städa hade jag tänkt. Det ska vara visning här imorgon så..
Sen ska jag nog ta tag i resten av köket, såsom spisen/ugnen/lådanunderugnen/lister etc. 


När jag tittar tillbaka på alla bilder sedan i somras/våras så inser jag verkligen hur BRA sommar vi hade. Vi partade, åkte på tusenfryd, spelade kupp, for och badade/grillade, partade lite mer, grillade ännu mer etc etc.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0