TOMT.

Igår var alltså sista dagen. Jag ville att dagen skulle gå sakta,
jämfört med många andra som slutar som vill att dagen skulle gå fort.
Men det är bara jobbet som hållit mig kvar i Oslo. Enbart.
Jag/vi har inte alls trivts särskilt bra här. Bara med jobbet.
När klockan ringt 05.15 på en måndagmorgon har jag hoppat upp ur sängen,
varit glad när jag promenerat till jobbet. Aldrig haft "måndagsångest".

Det kändes dock inte lika jobbigt att lämna, för jag vet att jag kommer ha många samtal dit under den närmsta tiden :) Jag byter ju liksom bara stad, men fortsätter med samma jobb :) Och det känns skitkul faktiskt! Och lite nervöst såklart. Men mest skoj! 

Nu börjar snart ett nytt kapitel i mitt liv, i en annan stad!

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0