20maj 2011

SHIT vilken dålig kvalla det blir när man laddar upp bilder på bloggen!!!

Hursom. Veckan som gått har varit lugn, varit ledig 2 dagar. Halvkass dag igår, men bättre, Mycket bättre dag idag :) Nu sitter jag i soffan (sängen) och har precis ätit middag. Blev kyckling, halloumiost och lite paprika. Gott var det :) Hade ingen ork att ställa mig och laga "riktig" mat nu när jag kom hem så sent. Jobbar imorgon med, och söndag också. Så det blir en lugn helg för mig :) Ikväll ska jag se på tv och läsa bloggar och bara vara. Är så otroligt trött så jag vet inte vad. 


kavaj - zara, tshirt - acne, jeans(världens skönaste) -urban outfitters,
väska - D&G, brillor - raybans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0