härlig ledig dag.



åkte somsagt in till stan, köpte lite nödvändigheter såsom sockar, strumpbyxor osv. Köpte även ett mobilt bredband så nu har jag internet!!!! Hade tid för att fixa mina naglar vid halv4 så åkte dit efter stadsrundan. Gjorde nagelfärlängning när vi var på kryssningen, men nu tog jag bort den och gjorde bara förstärkning :)

Ikväll har jag bland annat skypat med Björn. Underbart att få se min prins. Det är fruktansvärt jobbigt att vara ifrån varandra. Och otroligt jobbigt att vara ifrån vänner och familj också. Men desto roligare när man ses. Får ta vara på varenda liten minut när jag är hemma och hälsar på :) Men det bästa är att man kan ringa närsomhelst utan att det kostar en miljon kronor (typ) som det gjorde från norge :) 

Nu ska jag sova. Är så sjukt trött. Men har sovmorgon imorgon så tror faktiskt att jag ska sova lite längre då.  Klev nämligen upp rätt tidigt imorse så. 

Sovgott alla pärlor därute ♥


saknar dig så ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

seriöst. ta en annan bild. jag ser helt mongo ut och du är fin. NU

2011-05-05 @ 17:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0