onsdag 11 maj


solnedgång till havs i karibien nånstans
Vi blir ju bortskämda med detta underbara väder!!
Men imorgon verkar det vända. Och i helgen ser det ut som att det blir regn regn regn i umeå.
Här också för den delen. Men vad gör det egentligen? Jag längtar så mycket att ni inte förstår.
Det ska bli helt fantastiskt kan jag säga er. 

Idag blir det jobb 10-19.30 sen ska jag och pappa ut och käka.
Han fyller faktiskt år idag så massa grattis till honom.

En annan sak som jag längtar till är 3 juni då N & M kommer hit.
Och vi har bokat biljetter till summerburst här i Stockholm, fyfasen så kul!!!

Nä, hörrni. Nu ska jag dricka upp mitt morgonkaffe, borsta tänderna och kila till tbanan.
Önskar er alla en underbar onsdag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0