111111

Godmorgon!

Dålig uppdatering jag vet. Haft rätt fullt upp sen jag kom hem och varken haft orken eller lusten att uppdatera. Men nu ska jag göra ett försök. Ni ska få massa bilder från Sthlm också men det får vänta. Bloggar fr. Mobilen.

Igår var jag på bio med N efter föreläsningen om förvaltningsrätt. Tror inte det smartaste var att lägga en föreläsning kl. 3 efter 2 seminarium. Men lite klarnade iallafall. Ska gå igenom anteckningarna och skriva in dom i datorn så blir det nog bra:)

Ja, somsagt så var vi på bio igår. Vi såg en dag. Sorglig men fin. Några tårar kom allt. Sen gick vi hem till n ett tag. Trots att vi bor (bokstavligen) dörr i dörr så är vi aldrig hemma samtidigt. Jobbar olika tider och flyger och flänger båda två. Men jag älskar att bara springa över i pyjamas och tjocksockar om man har lust:) lyx på hög nivå! Fick världens finaste armband av världens finaste vän också. 💗

Nä hörrni. Nu måste jag klä mig och bege mig till skolan för två seminarium. Hoppas ni får en fantastisk dag!

Här har ni min nya kärlek i smyckesväg. Puss på dig bästa n.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0