20nov.

Idag skymtade jag några snöflingor. Så mysigt, dock försvann dom till regn lika fort...

Har varken tid eller ork att uppdatera er här särskilt ofta. Jobbar och pluggar massor nu.
Eller ja, pluggar massor gör jag inte. Men jobbar på gör jag.
Enda lediga dagen denna vecka var fredag. Då blev det skola sen storhandling och myskväll.
Jobbhelgen har verkligen sprungit förbi. 7-16 igår och 7-15.30 idag.

Har precis pratat med älsklingsmatilda som befinner sig i varma Lanzarote och lever sitt drömliv.
Känns så overkligt på något sätt. Men är så jäkla glad för hennes skull.
Och jag och N ska minsann pallra oss dit. Det enda vi behöver är en flygstol :)
och tid då.. och pengar. Men hon kommer hem om prick 2 månader!!! Åh så kul :D

annars händer somsagt inte mycket roligt. Måste på jakt efter julpynt.
Det får hinnas senare i veckan. Nä hörrni. Nu har jag inget vettigt att säga så jag sätter punkt.

Hoppas ni har haft en fantastisk helg iallafall ♥

bjussar på ett klassiskt leende som alltid livar upp stämningen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0