julmys

Halloj!

Dagen började med ett kondition/styrkepass på strandpromenaden.
Helt slut efteråt tog jag mig i kragen och for och storhandlade medans B sov.

Sen har vi varit på stan och shoppat lite julpynt, storstädat lägenheten och julpyntat  :)
Nu är det lite julstämning här minsann! Men ute kan man inte tro att det är 1:a advent imorgon.
Imorgon väntar jobb 7-16.45, sen träning och bara njuta på kvällen.
Och ikväll blir lugnt lugnt lugnt. Måste verkligen ta igen lite slappartid.
Har knappt haft en ledig minut denna vecka och förra veckan.
Då jag inte jobbar måste jag pluggapluggaplugga.
Så ikväll ska jag drömma mig bort och titta på resor...

Här får ni iallafall lite bilder från det lilla julpynt vi har just nu:)








Sen satte vi upp en tavla och en "tavellist" på toan så det blir lite finare:)
Den är nämligen ganska grå och trist om man jämför med resten av lägenheten.
Men nu blev det liiiite bättre iaf!





Ha en fantastisk lördagkväll♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0