18okt.

Halloj på er!

Har verkligen en fullspäckad vecka. Jobb igår, idag, tors, lör + sön. Sen möta upp juridikgruppen imorrn och fredag, dvs. att jag måste plugga!! Sen är det endel andra saker som måste fixas med. Så det är full rulle varje dag! 

Helgen var iallafall väldigt bra. Fredag var det idolmys, lördag lite stadsstrosande innan jobbet sen på söndan så var jag och Liselotte på the studio och blev sminkade och fotade. Usch vad jag gruvade mig. Tycker inte om när någon tar kort på en, lättare när ingen ser ju!! Men vi hade nog gruvat oss lite i onödan. Efter det gick vi och åt på kinarestaurang :)

Här har ni några av bilderna som togs..








Kommentarer
Postat av: Jan Bergström

Hej!

Tänk på att du inte bränner ut dig i förtid med ditt arbete och pluggande.

Oj, oj vilka fina bilder.

Tänk att jag har ett så fint barnbarn.

Mormor hälsar också.

Hälsa Björn.

2011-10-18 @ 21:49:57
Postat av: mamma

Vilken vacker dotter jag har,superfina bilder!Vi ses på fredag,kram!

2011-10-19 @ 07:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0