20okt.

Halloj!

Kunde verkligen inte sova igår. Vet inte vad det var. Låg och vred och vände på mig. Björn hann komma hem från jobbet kl.12, då hade jag halvslumrat till, men vaknade till av massa pussar. Men efter det var det kört. Minsta lilla ljud störde. Gick och la mig i soffan men fick så jäkla ont i nacken. Så hittade ett par öronproppar i en låda och la mig i sängen. Då gick det bättre :) Men ingen träning denna morgon inte. Ska till sjukgymnasten klockan 11, sen börjar jag jobba kl. 13. 

Har inte en lugn stund nu, måste plugga som en liten gris nu. Högskoleprovet är nästa helg, sen plugga till de olika seminarierna och jobb. Men den 1 nov. blir det Sthlm med Jea och se Rihanna!! Åh så kul :)))

Annars är det massa annat som snurrar i min skalle. Mycket pirrrr:)
Nä, nu måste jag köra slutspurten här innan jag ska bege mig. Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0