27 oktober 2011

Hej på er. 

Sitter här och kan inte sova. B sover så gott sen länge tillbaka. Om jag är avis? Oja. Nu förstår jag hans frustration när jag somnar x antal timmar före han och han inte kan sova. Speciellt när han börjar innan 6 på mornarna. Så det är försig inte mer än rätt att han får sussa gott. Inatt drömde jag då alltför många konstiga drömmar, alltifrån att N "tog" en hundvalp jag och B "paxat" till att jag var med i bonde söker fru till att jag skulle skäka pengar till cancerfonden. 

Denna vecka har då varit allt annat än rolig. Legat sjuk 2 dagar, inte haft någon ork i kroppen överhuvudtaget. Har inte haft det på många dagar nu. Huvudvärken tränger på och magen gör ont, och såklart feber på det. Så det har inte blivit någon träning på alltförlänge. Om jag känner mig pigg imorrn blir det nog ett träningspass då. Sen ska jag på en mysig morgonprommis med fina Caisa, träffa Elin på eftermiddan och middag i Gräsmyr ♥ En fantastisk fredag med andra ord, bra början på helgen! 

Mindre taggad är jag på högskoleprovet på lördag.. Har inte pluggat något nu, utan tänker göra det mer för att se hur det är. Sen satsa mer till våren. I och med att jag bara ska plugga någon kurs i vår och börja på riktigt nästa höst. 

Nä, vet ni vad. Nu måste jag försöka sova. Är HELT slut, men har alldeles för mycket tankar och drömmar i skallen för att kunna slappna av. Spikmattan kanske får vara min räddning inatt? Kram och godnatt på er ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0