4 oktober.

Hej regniga tisdag! Drog till gymmet imorse kring 8 och sprang 13km. Helt slut efteråt promenerade jag hem i detta otroligt tråkiga vädret. Usch.. Men man får väl räkna med det efter några fina dagar antar jag! Nu måste jag plugga lite innan jobbet. Börjar kring halv 2 så jag har några timmar på mig. Sen är det full rulle hela veckan. Jobbar alla dagar förutom fredag, imorrn ska vi i juridikgruppen träffas, sen seminarium tors-fre. Men jag räknar med att veckan kommer springa förbi och helt plötsligt är det måndag! Hoppas bara att jag hinner med lite träning :) Nä, nu ska jag fortsätta här. Ska försöka hinna slänga upp en bild på klädkammaren som börjar likna nånting nu :) KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0