klipp klipp

Hallåhallå!

Haft en bra helg. I fredags var vi i gräsmyr och åt god middag, sen blev det en tidig kväll i och med högskoleprovet igår. Kul att testa på det. gjorde det mest för att se hur det gick till så nu vet jag vad jag måste träna på tills nästa gång :) 

På kvällen träffade jag Philippa & Vickan. Gick till Olles och tog en öl.
Men gick hem rätt tidigt.. 

Idag har jag klippt bort halva håret, typ. En lång page blev det.
Känns fantastiskt skönt, slippa alla tovor i håret när man har utsläppt t.ex.
Ovant men jag är nöjd, tack mamma!!
Nu har precis Björns pappa och Anette farit hem, vi bjöd på fläskfilé till middag :) Mumma! 

Hade inte mycket mer att säga. Bjuder på en halvtaskig bild på nyfrippan. KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0