23 sep.

Godmorgon solstrålar!

Eller ja, det var morgon för mig 06.00 idag. Kravlade mig upp ur sängen och 45 minuter senare satt jag på spinningcykeln och svettades som en liten gris. Otroligt skönt nu såhär i efterhand! Har fått i mig lite frulle och ska fixa mig lite sen gå ner på stan en snabbis när dom öppnar. Sen ska vi fara och flänga på alla inredningsbutiker i stan, typ. 

Helgen innebär jobb och jobb. Dag imorgon och kväll på söndag. Rätt skönt :) Sen ska jag hinna träffa Philippa imorgon också! Och ikväll ska jag iväg och träffa släkten ett tag, mys! 

Längtar till nästa helg då det blir kusin och fastermys för hela slanten, alltför länge sen jag såg dom minsann :) 

Nä, men ni får ha en bra dag så hörs vi! Kram på er ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0