5 sep.

Godmorgon på er alla solstrålar!

Haft en otroligt lugn helg. Fixat och donat i lägenheten, storhandlat, gått morgonprommis med Caisa och kikat på deras fina lägenhet, haft ett snabbesök av pappa, köpt massa nödvändigheter till lägenheten osv. Enbart fix och don nästan. Tur att jag varit ledig! Men vi har massor med saker kvar att köpa och fixa. Lampa till köket, spegel till hallen, stänger i klädkammaren, blommor, "rullgardiner", databord, soffbord, mattor, ramar, hyllor, etc etc. Mycket med andra ord. Men vi får ta det som det kommer helt enkelt, ekonomin får avgöra:) 

Veckan som kommer är fortfarande oklar. Beror mycket på beskedet jag får idag. Håller alla tummar och tår men förväntar mig ingenting. Men jag vill!!!! Så mycket så ni fattar inte. Nerverna börjar komma kan jag säga er. 

Vi hörs väl senare :) Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0