6sep.

Hallådär!

Här rullar allt på somvanligt. Trivs jättebra i nya lägenheten, somsagt:) Igår for jag och hämtade min cykel i Täfteå, sen tänkte jag att jag kunde cykla till stan igen. Men det skulle jag INTE gjort. Det var motvind hela vägen, fyfasen vad jobbigt det var. Ont i rumpan idag kan jag säga! Men ett bra träningspass också :) Dock är det ju inte okej att jag cyklade lite vilse där ett tar på mariehem/mariedal... Dåligt lokalsinne vare ja! På kvällen kom Philippa&Theres hit. Vi såg idol och myste på :) 

Idag har jag följt med och besiktat en bil med Liselotte, första gången! Haha, nervösa var vi minsann men det gick ju vägen. Att vi var halvt förvirrade kanske hjälpte lite? haha.. Sen har jag jobbat ikväll och nu har jag precis tagit en dusch och ska läsa lite hade jag tänkt. B kommer hem om en timme ungefär, ska försöka hålla mig vaken tills dess ♥ 

godnattkram till er. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0