8.11

Åh herregud vad jag längtar efter lönen imorrn kan jag meddela er!
Då ska det inhandlas lite grejer till lägenheten.
Bl.a en hylla, stor spegel till hallen, skohylla, blommor och krukor, kuddar etc.
Sen har jag kommit på en fantastisk idé till klädkammaren.
Kommer bli fantastiskt fint!!!! :) Men klädkammaren är sista prio just nu..
Eller nä, det är den fanken inte! Vill få iordning den nununu!
För just nu har jag bara packat upp hälften av kläderna jag vill använda typ.
Och idag kommer soffan!!! Jajaja:) Längtar ihjäl mig!

Påtal om annat. Jäklar vad det började regna nudå.
Jag som tänkt gå på prommis. Kanske tar mig ut ändå?
Sen blir det bodypump! Annars blir dagen väldigt lugn. Småfix och så :)
Men HERREGUD vad det börjar regna. Man hör det otroligt bra i vår lägenhet,
iochmed att vi har plåttak utanför fönstren. Mysigt när man ska sova iaf :) 

Vi hörs senare mina fina! Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0