GRATTIS!!

Måste börja med att gratta min fina vän Elin som fyller 22 idag!!
SHIT vad tiden går fort, känns som att vi nyss var typ 13 år
och red voltige på Stjerna eller hade våra egna ridläger!
Vips så är man 30 och har barn och villa, typ. Nä, okej. Det är ett tag kvar men ändå ;) Ni fattar!

Annars har jag sovit som en liten ängel inatt. Vi satte upp (eller ja, vi och vi. Björn och Dennis satte upp stängerna i klädkammaren igår. Så nu måste jag fara och köpa typ 100 galgar till så jag kan hänga upp kläderna som inte rymdes tidigare. Idag ska (förhoppningsvis) spegeln och hyllan sättas upp därinne. Då börjar det likna något där också :) 

Men innan det är det träning som gäller. Nu ska svetten rinna minsann!
Sen blir det storhandling och jobb på schemat. Hej och hå! 
Önskar er alla en underbar söndag :) Kram på er ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0