klagmaja.

Fy vad trött jag är idag. Helt slut. Vet inte vad det är med mig.
Ingen träning blev det iallafall, en prommis i spöregnet på morgonen men inget mer.
Får se om jag pallar ikväll. Inte om jag är såhär trött. 

Har iallafall varit och kollat på olika alternativ till kädkammaren.
Och hittade ett superbra :) Så det ska införskaffas.
Hittade även en hylla, tvbänk samt soffbord på em.
Så imorrn ska det införskaffas lite av dom grejerna iallafall :) 

Har precis stigit ur duschen och ätit rester från gårdagens kycklinggryta.
Ska ta och se lite pretty little liars hade jag tänkt. Ba mysa i dethär ovädret! 

KRAM 

drömmer mig tillbaka till jamaica...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0