Koffein

Godmorgon!

Klev upp för ungefär en timme sen. Försöker sätta ihop en bra playlist på spotify för en powerwalk. Annars är det så tråkigt att gå tycker jag. 

Igår jobbade jag 13-21 sån cirka. Innan det drog jag till gymmet för en timmes löpning. Slipade till tiden på milen, 49 min 40 sek. blev det idag, och snabbare ska det bli minsann. Feuktansvärt jobbigt men ack så skönt efteråt :) När jag kom hem fixade jag lite i klädkammaren. B har satt upp hyllan och spegeln nu. Sen var han och köpte en liten byrå i måndags som jag monterade igår, jag kan säga att jag är glad att det inte var jag som monterade sängen. Då jag fick X antal utbrott när jag monterade den där lilla lill byrån, haha. ÅH så bra det kommer bli :) Nu ska jag bara hitta tyg till puffen, köpa lite korgar och såna grejer. Ni kan få lite bilder senare om ni vill. 


Åh, underbara härliga sommar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0