träna

Nu har jag äntligen tagit tumen ur och köpt kort på träna!! Nu jäklar ska det tränas säger jag bara :) Körde mitt första pass igår, men började med att bara köra en timmes kondition. Var helt slut efteråt, trots att jag sprungit endel ute så kände jag att jag verkligen inte har samma kondition som i slutet när vi bodde i Oslo. Men den ska tillbaka minsann :) Mår så otroligt mycket bättre av att träna, blir SÅ mycket piggare också!! 

Ikväll blir det nog bio tror jag. Jägarna 2 har vi tänkt att se. Men innan det ska jag kila ner på stan en snabbis. Måste gå på bolaget tills imorgon och så :) Sen har jag tänkt att försöka plugga lite också! 

Men vi hörs senare kära ni :) Kram

Kommentarer
Postat av: Fanny

Men åh så bra!!! Jag sa ju upp mitt på usm i april för att gå över till träna (närmare o fräschare) dock inte köpt mitt än. Men perfekt då kan vi träna tillsammans:D kiss!

2011-09-17 @ 12:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0