12/2

Godmorgon söndag!

Vaknar upp med en jäkla huvudvärk, huvva. Måste ha sovit konstigt då det bara strålar från nacken till huvet. Så jag håller mig inne tills jobbet kallar, trots det underbara vädret. Är lite lat idag:) 

Annars har jag haft en superhelg trots jobb. I fredags var vi ju somsagt i skellefteå. Som jag längtat!!!  Sen kom elin hit ett tag. Jobbdagen gick lika snabbt som den brukar på lördagar och vips så var klockan 5! Lördagkväll blev det tacomys med B följt av bio, en gång i phuket. Väldigt lättsam, rolig och fin film:) Rekomenderas verkligen. 

Har bara myst med serier nu på morgonen i väntan på att min sjukling ska vakna och hoppas på att huvudvärken ska släppa efter en alvedon och voltaren. Hoppas ni får en skön söndag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0