Godmorgon underbara fredag

Godmorgon!

Uppe med tuppen trots ledighet. Ska strax bege mig till gymmet för ett benpass hade jag tänkt efter jag druckit dagens första slurk kaffe.

Igårkväll kom philippa hit efter jobbet. Åh så roligt att se na igen!! Alltför länge sen. MYCKET att ta igen minsann:)

Annars har det inte hänt mycket roligheter i veckan. Men idag är det massa pirr och förväntningar i magen. Åh så jag längtat :) det blir en kort roadtripp till Skellefteå och samtidigt hälsa på farmor!

Även denna helg är jobbhelg. Men en dejt med Elin är inplanerad ikväll och en dejt med B imorgonkväll:) så det blir garanterat en bra helg! Nä, gymmet vare ja! Hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0