Slappartjej

Hej finingar!

Hoppas ni haft en bra helg. Det har jag trots att den iprincip enbart innehållit jobb. Dock hanns det med gomiddag hos Björns pappa och bio igårkväll. Perfekt avslutning på helgen och jag stupade isäng då vi kom hem.

Sjukt trött och krasslig hals tog jag mig upp imorse och for till jobbet. Kortdag idag. Drog på gymmet efter, men snabbt insåg jag att jag inte hade någon ork så det blev väldigt kort pass. Så istället for jag och handlade på Ica. Startade veckan med god och nyttig middag, torsk och stekta wookgrönsaker:) har även gjort ett nytt träningsprogram för några veckor framåt. Pepp!! Bara jag får slippa förkylning.

Nu ska jag slänga mig i soffan och bara slappa. Så skönt, det behövs!! Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0